Econstudentlog

En opfølgning

For et år siden deltog jeg i en øjenundersøgelse som jeg også omtalte her på bloggen. Jeg fik for ikke så længe siden et brev fra lægen som stod for studiet. I brevet stod bl.a.:

“Vi har analyseret data, og har fundet at øjendråberne påvirker blodgennemstrømningen i nethindens blodkar. Derfor kan de muligvis være en behandlingsmulighed for diabetisk øjensygdom i fremtiden.”

Det er godt nyt! I brevet fremgik det også, at et nyt studie er påbegyndt, som vil undersøge et tredje præparat. Jeg regner også med at deltage i dette studie og har udtrykt min interesse i at deltage.

Her er et let relateret link. Helt ærligt, hvor lavt kan man synke? Hvordan kan sådan et menneske se sig selv i spejlet? Skodkultur er om noget et pænt ord at bruge.

July 20, 2010 - Posted by | diabetes, personligt

No comments yet.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 146 other followers

